gårdagens lyckorus håller i sej

åh, vilken underbar kväll det var igår. jag håller fast vid det & känner mej såå nöjd att jag gick på den. ni som inte gjorde det missade verkligen något. nu sitter jag i herrljunga i vårt uterum & tittar ut över vår fina trädgård. jag älskar vårt hus & jag älskar att vara här. här hos mamma & pappa & caesar. i vårt hus. världens bästa hus. dricker ett glas juice & äter ett äpple.. tänker på hur fint & härligt livet är & känner för att bara vara sådär djup på mitt egna sätt. i morse tog liselotte & jag en lång promenad i skogen & förrutom att mamma, pappa, carolina, anton & caesar & min släkt & några av mina bästa vänner bor här så är det skogen som gör det. den ger så sjukt mycket; glädje, ro, lugn, harmoni, kärlek. åh! sen åt jag lunch me mamma & därefter satt & prata me anton. nu sitter jag & pluggar för fullt & ska försöka bli klar med minst två rapporter. eller försöka!? jag ska bli klar!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow! Suveräna bilder! (Y) Snacka om bra platser! :)

2009-05-12 @ 17:47:59
Postat av: Anonym

åh, va mäktigt! :)

2009-05-12 @ 22:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91