härligt!

sådär, då var den dagen avklarad & jag måste få säga att kvällens redovisningar var riktigt intressanta! idrottsfysiologi kan lätt vara det mest intressanta jag läst någon gång.. synd att det är så mycket nu att man knappt vet vad det är man läser bara, men äsch, man kan nog rätt mycket ändå. i morgon är det torsdag & ledigt & jag är glad! på fredag lovade jag att hoppa in några timmar på jobbet & sedan kommer min älskade mor på eftermiddagen! åh, vad jag längtar efter dej mami, ska bli så kul att ha dej här! i övrigt kommer långhelgen bestå mestadels av plugg plugg plugg inför kommande tentor, plus lite jobb me.

ovanför spelas musica & jag blir lite smått festsugen. detta ommer jag självklart inte stilla genom ett glas vin, men det tänker jag ta iaf. åh, först får det allt bli en liten promenad i sol & skog!

Kommentarer
Postat av: Sara (Träningsglädje)

heeej, visste inte att du tränar på sats??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91