HEJ!

ciao!

helgen har sprungit förbi & jag har knappt rört datorn. i fredags eftermiddag kom carolina & richard & bara en liten stund senare skulle jag iväg på finsittning me klassen.. eller me vårt program. riktigt trevlig kväll, men himla segt att jag kände me helt väck me tanke på förkylningen. på lördagmorgonen åkte jag till jobbet & därefter handlade carolina, richard & jag massa goa grejer till vår härliga sallad vi gjorde senare under kvällen. det blev dessutom en rätt fet godispåse, vilken vi faktiskt hade mycket kvar av även idag. mums. men tillbaka till gårdagen. vid sju kom christian & linda hit & åt middag tillsammans me oss & sedan kom linn & joanna lagom till robinson började. jag ÄLSKAR robinson & skulle nog kunna göra nästan vad som helst för att vara me. ja, jag ska söka! efter robinson gled vi ner till michaels legendariska födelsedagsfest. där befann sej en himla massa goa mäninskor, bland annat KIM! vi festade tillsammans hela kvällen & dansade fötterna heta på både cafeet & mårtenson.. så kul kväll! idag har carolina, richard, linda, christian & jag promenerat en sväng vid havet & haft en himla mysig picknick. dessvärre dog min kamera innan jag hunnit ta en enda bild så jag kunde inte ta några, men let me teelll you, det är så sjukt underbart där nere, i love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91