im fine!

idag har jag skrivit mycket, men inte tillräckligt. jag är inte alls klar som jag hade velat, på grund av att jag inte kan finna några vetenskapliga artiklar jag tycker duger. men snart struntar jag idet. nu vill jag bli klar me alla rapporter hit & dit så jag kan fokusera på tentorna. i morgon bitti åker jag till halmstad & jag tror morgondagen blir en låång dag. jag hoppas det! ännu mer hoppas jag att min massagebänk kommer & ifall den gör det ska jag göra min första ordentligt massage i morgon. men no worries. jag minns allt. den där kursen var bland det roligaste jag gjort & därmed minns jag. strykningar, knådningar, friktioner & eventuella specialgrepp. japp!

oh just det.. kul att malena gick vidare till på lördag.. eurovision såklart! såg ni ikväll? jag gillade islands låt, den var riktigt grym. det var visst någon dåre på p3 som sagt att det skulle vara den sämsta låten.. vadvar det för en egentligen? sjukt konstigt tycker jag!

neej.. dags för mej att sova. ska bli spännande att se vad jag drömmer för drömmar, i natt handla de främst om min stackars massagebänk & såklart om beyonce. sov sött!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91