ive got to see you again

jag blev alldeles tagen av click, filmen me adam sandler. den är ju helt fantastisk. jag minns när jag såg den första gången, jag var helt förvånad, men oj som jag grät. nu med såklart.. därför blev det inte så mycket gjort på mitt träningschema, men däremot fick jag min hemtentamen till massageutbildningen gjord så nu skall det bara skickas in i morgon sen är jag inte långt ifrån. känns faktiskt ganska overkligt, men får jag säga det själv så anser jag mej själv som en potentiellt suverän massör!


nu ska jag plugga lite på träningsläran & sen får jag nog gå & lägga mej. börjar bli lite smått hungrig.. vilket ju alltid är lite jobbigt såhär på kvällskvisten.. men, en kopp thé & ett äpple kanske kan stilla hungern litegrann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91