ive never been kissed

jag sitter & tittar på never been kissed & påminns ständigt om att det var längesen jag faktiskt blev kysst.. eller kysste någon. frågan är om jag ens minns hur man gör? är det som me att cykla, undrar jag? att baserna finns där.. för jag vet att jag nog var rätt bra på att kyssas.. det vore trist om det försvann liksom. det bästa som finns är att kyssa en man som är riktigt bra på det. mysigt. & så en varm go kram på det. åh, vad härligt. jag längtar, och saknar, den där pirrande känslan. kärlek på det där särskilda viset. åh, vad jag avundas nu. jag vill inte vara ensam längre. har jag kommit in i någon typ av kris helt plötsligt? då jag bara suktar efter kärlek, närhet.. ömhet.

äsch, jag fortsätter äta choklad & bli tjock istället. lika bra.. det där me kärlek..

det där me kärlek.. är ju bara för underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91