jag längtar tillbaka till livet

jag avskyr den här känslan jag har inom mej, jag vill bara bort. för tillfället känner jag mej vilsen & som om jag inte alls hör hemma här. jag vet inte varför, men ibland känner jag mej så otroligt ensam.. kanske för de flesta av mina vänner har sina liv tillsammans me sina pojkvänner, men kanske framför allt på grund av att jag stänger mej själv inne när jag börjar må sämre [igen]. det känns ungefär som jag förlorat en del av mej själv på vägen i allt sökande.. å andra sidan vet jag att när man söker en adress utan att veta var den finns.. går man ofta vilse. det är ju faktiskt det som är charmen med livet. att man aldrig någonsin vet exakt hur det blir. men det faktum att jag längtar tillbaka till livet kvarstår. jag skulle göra i princip vad som helst för att kunna skjuta fram tiden tre veckor. jag längtar tillbaka till nuet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror att vi känner ganska precis likadant.. vad är det som händer?

2009-05-18 @ 22:36:50
Postat av: Anonym

Men du! :)

Tänk vilket gött liv du har ändå.. bor i härliga Halmstad, i en mysig och central etta, har en super go familj och i sommar skall du ju bo i charmiga Herrljunga, vara en tärna i en undrebar grön klänning å sedan bär det ju av mot en lång resa med goa Anna!! inte illa... :)

Kram från blivande fru Wrangmo!

2009-05-19 @ 14:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91