jag menar.. du har ju ingen typiskt "löparkropp"

jag klarade det! göteborgsvarvet alltså. :) nu längtar jag som tusan till marathon men har lovat mej själv att träna träna träna träna sjuuuukt mycket så fort plugget är över. då kommer ni kanske anse att jag tränar lite väl mycket, men har bestämt  mej för att juni får bli en sån månad. stenhårt. sedan lite lugnare i juli & hellugnt veckan innan marathon. tränar jag inte såhär nu kommer jag dö under loppet, för det kändes det stuntals som att jag skulle göra i lördags. sen behöver jag nog jobba bort ett par kilo. hjälper ju inte direkt att jag fick världens bästa present av BIA idag! nämligen en stooooor låda lysmelk. hoppas jag tröttnar på dem efter det.. finns nog ingen risk, men juni ska iaf bli en godisfri månad. jag behöver förbättra mina matvanor. jag spårar ur. men iaf, marathon. det är inte långt kvar nu.. knappt tre månader.

btw. angående rubriken.. den meningen har jag fått höra twice idag.. kul! [ellerintefastjagvetintevarförjagmenarmångamaratonlöpareserjufaktisktutsomanorektiker!]

en sak till.. jag ska springa lidingö-loppet också. tillsammans me min kära kollega linn!

Kommentarer
Postat av: sara

otroligt dum kommentar tycker jag. springer man så springer man väl. jävla nedsättningsmetoder som folk sysslar med. din kropp är hursomhelst en kickass-kropp som tog sig runt och var jävligt bra på det, duktigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91