jag minns den, som om det vore igår.




ikväll när jag satt & pluggade började jag fundera över när jag var som kärast. jag minns tre ögonblick lite extra. nej, fyra. första gången var när jag var hemma hos min dåvarande pojkvän, ensamma hemma hos honom för första gången & vi åt rostat bröd & drack varm oboy. den andra gången var när jag satt i min kusins lägenhet i usa & pratade med en kille över msn. som det pirrade när han skrev. den tredje tanken är från en juldag i herrljunga. den fjärde & kanske det allra härligaste var när jag kysste en kille till coldplays speed of sound på ett dansgolv på mallorca. han lyfte upp mej & jag kände hela min värld snurra som aldrig förr. fjärilarna i magen var obeskrvligt galna & jag visste knappt vart jag skulle ta vägen.

den känslan undrar jag om jag någonsin kommer att känna igen.

Kommentarer
Postat av: Malin E

Klart du får :) Bara vänta, du e en toppen tjej ;)

2009-05-19 @ 20:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91