jag passar på

jag passar på att städa lägenheten utan & innan nu, när det finns tid över menar jag. å andra sidan kan jag INTE plugga i en stökig lägenhet. det går inte. jag tänker påvad syrran sa sist hon var här.. emelie, du behöver damma! jag trodde jag skulle dö så kul det var.. hahha. men nu gör jag det. för i helgen kommer hon igen & då jäklar ska du få se sis.. som jag dammat! fönsterputts hade behövts också. men, det får nog vänta till en annan dag.

nu ska jag fortsätta. att dansa till kelly clarkson gör städandet sjukt mycket roligare.
jag älskar när jag kommer in i ett flow, det blir så snyggt då.


det kommer sluta i nu-ska-jag-bara-sätta-in-alla-kort-i-album-sätta-in-alla-papper-i-pärm-städa-badrumskåpet-garderoben-kökslådorna-&-skåpen. i morgon ska jag upp klockan sju. lika bra att hålla sej sysselsatt till dess istället för att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91