jag vet inte var jag ska börja

jag har så sjukt mycket att plugga att jag egentligen inte har tid för varken sömn, msn, facebook, tv, matlagning.. bloggar.. men jag vet verkligen inte vart jag ska börja någonstans. idag har jag känt mej så otroligt vilsen & det är egentligen ingenting jag vill stå för. jag vill ju bara känna den där goa känslan av att livet är gött & förmedla denna känsla vidare.. & oftast känner jag ju så. men så kommer sådana där dagar.. när man inte kan fight back. eller jo, fight back kan man, men samtidigt måste man liksom låta sej själv få må sådär halvbra en stund & helt "enkelt" bryta ihop & komma igen. det är skönt.. när man börjar komma igen efter. själva brytet är väl inte underbart direkt.. men samtidigt är det lättande på något sätt. allting samlas på hög & jag verkar bara bli sämre & sämre på att ta tag i saker.. som om det är någonting som håller mej tillbaka. som om jag inte känner att det spelar någon roll på grund av lack of the ability to learn. äsch, nu ska jag iaf sätta mej & renskriva lite anteckningar innan jag går & lägger mej så jag kan känna mej nöjd & slipper mardrömmarna. de tenderar att infinna sej när det känns såhär.

såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91