lazy sundays are the best

åh, sådan underbar dag det har varit. camilla, ludde & jag gick en lång promenad längs havet i strålande sol & kokande hetta. när jag kom hem satte jag mej ute i solen en stund & sen gick jag till hemköp & handlade brämhultsjuice & marabou mjölkchoklad. imorgon inleds juni månad, vilket innebär godisstopp & hårdträning. lite drygt två månader kvar till maraton & nu finns inget alternativ än att fokusera på träningen. jag hade klart behövt en personlig tränare, vilket jag nu kommer att ha. jag tänker mej någon som kommer peppa, motivera, köra skiter ur mej samtidigt som hon beundrar. jag tänker mej någon disciplinerad som ställer upp i alla lägen, vad än klockan är på dygnet. jag har en perfekt kandidat för jobbet:

jag. såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91