learn by doing!

shit, mitt huvud pallar inte plugga in något mer. suck. nej.. måste ändra teknik. tror att jag istället för visuell & auditiv skall börja med lite mer kinestetik [detta ingår i studierna]. alltså, learn by doing. lägga upp ett träningsschema! inget sånt där löjligt lätt jag brukar göra.. nej.. ett riktigt träningsschema! jag ska ta hänsyn till allt möjligt, det enda jag vet är att jag vill ha me massa intervall träning & fartlek. jag är himla sugen på att springa mer intensivt, vila, spring, vila & ja, ni förstår. ska nog titta om det är någonting på tv samtidigt för som ni säkerligen redan vet har ju vi kvinnor förmågan att kunna göra flera saker samtidigt. you wanna know why?

vi är lite bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91