tack mamma!



the most exciting, challenging & significant relationship is the one that you have with yourself
. så är det aaalltid, men jag känner helt klart så nu mer än någonsin.

den här helgen har vart helt fantastisk. min mamma har varit på besök & tillsammans har vi hittat på massa kul! vi har vart ute & ätit me christian & linda, vi har vart ute vid tylösand. vi har suttit på uteservering & druckit vin, tittat på robinson, vart ute & åkt en tur runt halmstad & massa massa mer! sedan har jag jobbat endel.. jag har undrat över ödet & börjat tvivla, jag har insett att mansläktet är intressant & att jag nog inte bör ha särskilt höga förväntningar på det, jag har tänkt på min relation till halmstad & mina vänner här, jag har tänkt på hösten & på tentorna jag ska ha i veckan, det är mycket som snurrat i huvudet, men i det stora hela har det vart en helg utöver det vanliga. tack mamma!








Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter som en uuunderbar helg! :)

Postat av: Anonym

Mmmm... visst var det en härlig helg!! :)

2009-05-24 @ 14:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91