tävlingen hos kenzas.se

okej. jag vet att jag länkat till en tävling tidigare i veckan, men den här. den här vill jag verkligen vinna, en mobil! vem, om inte jag, skulle behöva en.. & jag är värd att vinna.. & här är anledningen

för ungefär två år sedan flyttade jag till halmstad för att studera. jag hade en gammal mobil sedan min nyare ericson blivit stulen när jag var i thailand några månader tidigare. jag hade länge gått runt & tittat efter en & sedan fann jag den jag vill ha.. samsung u600. den skulle jag ha & den fick jag. dock blev det inte riktigt som jag tänkt mej

jag gick till telia & beställde en. 18 månader bindning- & avbetalningstid, det är det värt tänkte jag. någon vecka senare gick jag spänd av väntan tillbaka till butiken för att hämta ut mobilen & där var den. mörkbrun/guld & så vacker. jag gick från butiken med rak rygg & var löjligt nöjd. jag skyddade den som om det vore min lilla bebis & tog inte bort skyddsplasten på flera dagar. sedan häde det.. när jag efter någon vecka tog upp mobilen ur jackfickan såg jag att det var en STOR spricka i displayen. jag blev otroligt förvånad & ringde & skickade genast mail till både telia & samsung & senare skickades den till verkstaden. jag berättade som det var att jag inte tappat den något gång, att jag knappt vågat använda den & att jag inte gått emot någonting.. de vägrade erkänna att felet kunde vara deras & skickade ett mail att det var min åverkan.. att jag skulle betala 1750 kronor för en ny display. jag försökte ett flertal gånger att få dem att förstå hur det låg till & skickade massa ledsna mail om hur besviken jag var. tillslut reparerades den & jag fick den tillbaka.. [men jag fick betala!!] efter någon eller ett par månader fick jag tillbaka telefonen & tänkte att jag nu äntligen skulle få använda den. icke. mikrofonen i telefonen fungerade inte. jag fick prata i headset & senare skulle den inte längre gå att ladda. jag skickade mail på mail & klagade, men de svarade bara att det var min egen åverkan. jag skickade in telefonen, fick svar att det var vattenskada & att det skulle kosta 1500kr. 1500 spänn! jag gav upp. jag lät den vara och fick låna en gammal telefon av min snälla bror & den har jag än idag.

för någon vecka sedan gick mitt abonnemang ut & jag har nu betalat av min älskade telefon som jag kunde använda i knappt en månad sammanlagt. 18 månader á 200 kr, 3600kronor i sjön.

jag är värd att vinna, det är jag verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91