the real life list

okej, det är dags för mej att skriva en verklighetslista
ja, saker på det jag faktiskt måste göra

- plugga fysiologi
- plugga idrottsfysiologi
- plugga träningslära
- plugga eleiko - personlig tränar-utb.
- plugga massagetekniker
- utföra massager, någon som vill ha en när jag fått min bänk?
- skriva rapporter, flera flera stycken
- hitta pålitliga källor & vetenskapliga artiklar
- springa flera mil inför göteborgsvarvet
- leva på några kronor per dag

there.. jag längtar till torsdag, då kommer kim hit.
there.. jag längtar till fredag, då är det finsittning
there.. jag längtar till lördag, då ska jag umgås me syrran igen
there.. jag längtar till måndag, då är det beyonce konsert
there..

jag bara längtar..

Kommentarer
Postat av: emma

åh, tack! va roligt att du tycker det! hoppas att det går bra för dig med allt. det är inte lätt att leva på några kronor & det är inte lätt med allt som måste göras. men, det är bara att göra det! jag har kommit fram till det nu efter fyra års studier. det är liksom ingen annan som gör det åt en, hur gärna man än önskar att det vore så. kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91