ÄLGAR!

det känns konstigt, efter en så långlånglång tid, att faktiskt längta efter & sakna någon som jag gör nu. det känns som det var evigheter sedan det var morgon, vilket iofs kan bero på att jag sovit i tre olika omgångar sedan dess. & på tal om saker sedan dess; idag såg jag TRE älgar [ehm, tror jag iaf]! skam den som ger sej! dock vill jag nog se lite närmare så jag verkliger ser att det verkligen verkligen är en älg jag sett. haha. blir man nånsin nöjd? såklart! nu ska jag plugga som aldrig förr. hela kvällen skall jag tillägna skolan, hurra vad det känns bra! finns saker jag mycket hellre skulle göra meeeen.. allt här i livet kan inte vara roligt.

men egentligen så är ju faktiskt engelsk lingvistik & grammatik sjukt kul.

det tycker jag. faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91