efter tio-sam

den här helgen har vart helt sjukt bra. i fredags var det ju reseplanering med anna & på lördagen spelades det cup & sedan åkte jag med andreas till hans bror&sambo i vänersborg & hade så otroligt kul! igår var vi alla ganska segaaa (haha) & slappade mest framför tvn men var också ute & gick på en låång promenad runt staden & ååh vad fint det var! nu är det måndag igen & man är tillbaka i verkligheten. idag måste jag plugga hur mycket som helst & det ska jag också göra. har suttit & tittat på nyhetsmorgon & nu efter tio där en kille som var född i fel kropp har suttit & pratat. gud vad imponerad jag är av honom. vilken kille, vilken styrka! han ska vara stolt över att han stått upp för sej själv som han gjort under sin barndom.

dags att sätta igång. vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91