grammatiken suger inte

men den är svår som tusan! jag vet inte hur jag ska få in allt i mitt huvud, men det är bara att göra't! nu ska jag snartsnart åka iväg & förhoppningsvis har jag fått in någonting i huvudet men åååååh jag är så sugen på gräddnougat! får nog be att få stanna vid ica innan vi åker vidare mot albogat. åh, nu är det inte många veckor kvar i skolan.. ska bli så skönt att släppa allt vad heter plugg ett tag framöver sedan.

har ni sett the grudge? vidrigt när barnet sitter & vinglar & puttar på när pappan hänger i taket. hoppas inte jag avslöjar något nu, men det är sjukt vidrigt iallafall. bara så ni vet!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah (det knarrande ljudet från grudgen)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaaa! Jag var bara tvungen att göra en kommentar här. Jag kommer ihåg när stormen Gudrun var jag och jag var med Kim och hans kompisar på fritidsgården. Då såg vi den filmen. Det värsta var när ett stuprör blåste ner och skrapade i asfalten. Uschuschusch! Jag har fortfarande men från den. Om jag går hem själv när det är mörkt ute är det det första jag tänker på. Läääskigt!

2009-11-23 @ 21:51:26
Postat av: Emma

Jaaaaa! Jag var bara tvungen att göra en kommentar här. Jag kommer ihåg när stormen Gudrun var jag och jag var med Kim och hans kompisar på fritidsgården. Då såg vi den filmen. Det värsta var när ett stuprör blåste ner och skrapade i asfalten. Uschuschusch! Jag har fortfarande men från den. Om jag går hem själv när det är mörkt ute är det det första jag tänker på. Läääskigt!

2009-11-23 @ 21:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91