huvääuteee

alltså, min rubrik ska betyda sov sött på finska. jag vet att jag inte stavat rätt & att det kanske inte ens är i närheten, men visst är det ett mysigt ooord? när jag var i canada under mitt år som utbytesstudent träffade jag ett flertal jättetrevliga finskor.. & helt plötsligt började jag tycka att det finska språket, som jag tidigare tyckt varit så fult, var fint. coolt va?! det tycker jag!

har läst lite english grammar under kvällen & nu återstår lite läsning i en bok till den postkoloniala kursen. personligen läser jag i princip aldrig böcker (förrutom när jag reser), så det har blivit lite av en omställning att läsa (minst) en bok per vecka. men så är det!

sov sött godingar. vi ses i mörrn (macken!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91