if i just breathe

nu får jag inte äta en godisbit till om jag ska orka ut&springa en sväng om en stund. blir lite godis här&där nu när man pluggar. inte alls bra för tänderna & inte för magen heller.. men det behövs! efter alla tentor ska jag lägga ner godiset till vi åker iväg den 16 januari. okej, choklad på jul måste man få, men det räknas inte. får bli en lite joggingrunda om en stund som sagt. tenta i morgon & på fredag, håll tummarna. jag känner mej laddad till tusen & längtar så otroligt mycket till det är över. men nu tänker jag inte låta stressen trycka ner mej mer. ska andas mer & ta det lugnt. får nog försöka ha lite bättre struktur på saker & ting. det ska jag bli bättre på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91