nattugglan

natten!

har haft en liten paus på ett par timmar med lite mysigt telefonprat & sedan brothers & sisters. kan ju inte bli bättre! sjuttiotvå dagar kvar till anna & jag reser nu. sjuttiotvå! tjugotre dagar till jag börjar jobba i halmstad igen. funderar på hur allt ska hinnas med, men sedan vet vi ju att allt brukar ordna sej till sist. tiden går så fort bara! & snart sitter vi där anna.. på en goo go beach med en paraplydrink i handen, eller varför inte på en segelbåt någonstans mitt ute på havet, badar i ett vattenfall eller slänger oss utför ett stup (bungyjump såklart). mm. jag längtar, men samtidigt så är det mycket som skall göras innan. det gäller att jag inte drömmer mej bort för mycket & glömmer att leva i nuet. för det är verkligen underbart här med, precis så som det är. & att dagarna går fort har en liten liten baksida som jag inte vill tänka på, men inte kan låta bli. jag försöker tänka if its meant to be, it is meant to be. & det tror jag att det är, det tror jag verkligen att det är.

nej, nu ska jag plugga vidare ett par timmar. i morgon är det onsdag!

det gillas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91