the last kiss

idag är dagen då jag flyttar ner till halmstad för att spendera ungefär en månad med jobb där. ska bli så roligt, men kommer såklart sakna herrljunga, mina vänner, min familj & andreas! kommer nog inte ha möjlighet att uppdatera mej så mycket ibloggen, då jag kommer att jobba dagarna i ända plus att jag inte kommer ha med mej någon dator. å andra sidan är jag hemma i herrljunga en sväng från & med lördag till onsdag nästa vecka på grund av att jag har tentor & samma sak gäller veckan efter, så så länge blir ni inte av med mej! :)

nu ska jag lägga mej på soffan & titta på nyhetsmorgon & sedan käka en STOR frukost & packa. önskar jag kunde packa ner andreas, men får räcka med att ha med honom i hjärtat.

pusss&kram godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91