uttråkad

nu är jag riktigt uttråkad, men fortfarande glad såklart.
det är ju onsdag & det är ju bara det en gång i veckan!


tänkte jag kör en kenza & tar me benen.. good shit!


har vart & simmat idag.. så jag är lite småseg & kommer inte riktigt igång me pluggandet igen. dumt, men å andra sidan har jag ju faktiskt pluggat flertalet timmar redan. typiskt mej & tänka så. jag är nog egentligen inte en optimal student just nu. vill hellre lägga fokus på annat, men så vet jag ju att någon dag måste jag ju ändå plugga det här iaf så kan lika gärna göra nu. jag ska ju bli världens bästa lärare!

Kommentarer
Postat av: annie

så du pluggar till lärare? vilka ämnen ska i framtiden undervisa i?

2009-11-04 @ 19:11:22
Postat av: Carolina

I så fall bli VI två världens bästa lärare:) haha.. puss

2009-11-04 @ 19:33:41
Postat av: Carolina

I så fall bli VI två världens bästa lärare:) haha.. puss

2009-11-04 @ 19:34:49
Postat av: emelie

annie: jag blir lärare i högstadiet & gymnasiet & skall undervisa i idrott & engelska!



carolina: japp, du&linda blir de bästa låg&mellanstadie-lärarna så ni förbereder eleverna för en härlig tid på högstadiet & gymnasiet, där jag sedan tar över! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91