beslutsångesten

har haft lite beslutsångest angående det här med vart man ska se fotbollen ikväll. ser ut som jag bara kommer sitta hemma me mamma & pappa & äta pizza & dricka något eller några glas vin. anna kommer kanske förbi en sväng eller om jag möter upp henne någonstans efter att hon sjungit på happy days, lycka till godiiiing!! eventuellt blir det en liten sväng till carolina & richard, men jag vet faktiskt inte om jag orkar. känner mej trött & seg & vill gosa ner mej i soffan me mitt täcke & följa sverige när de vinner (!!!). å andra sidan vill jag mer än någonting annat träffa en alldeles särskild person, som själv säger att man inte kan få allt & det är ju sant.

eller? 

det är klart man kan få allt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91