du är älskad

jag är kär
jag är ledsen
jag är förtvivlad

men trots tomheten & den stora saknaden du lämnat efter dej tänker jag att
vi föds, vi dör & däremellan reser vi, i ett under, i ett mirakel


& det är så fint när jag tänker på det,
tänker på vilket vackert & värdigt liv du levt, vår älskade.


& så tänker jag på anton. anton som idag levt tjugotvå år & har många år därtill.
min fantastiska brorsa, världens bästa lillebrorsa, grattis!


& så tänker jag på farfar igen. & viskar sovsött, du är älskad.


Kommentarer
Postat av: Christian

Fint skrivet Emelie! Väldigt vacker reflektion med brorsan också.

Kram

2009-10-19 @ 18:39:57
Postat av: josefine

va fint skrivet :)

Postat av: carolina

fint skrivet sis. Jag saknar han

2009-10-19 @ 20:44:07
Postat av: Emma

Nej vad är det jag läser! Har farfar gått bort? Åh vad tråkigt. Tänker på er.

2009-10-20 @ 07:58:36
URL: http://queenemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91