heldag me bästis

åh, igår träffades linn & jag.. äntligen. som jag längtat efter henne & ojoj, vilka snygga grejer vi fann oss. linn köpte massa snyggt & till & med jag lyckades hitta ett par saker jag inte kunde motstå.. det händer inte varje dag om man säger så! efter att vi gått en shoppingrunda på stan satte vi oss ner på snygga SoHo & drack lite vin & pratade.. så mysigt! kan knappt vänta till jag bor i halmstad så jag kan träffa mina finafina vänner där nere ännu meer. gud vad jag saknar er! tänk er.. om lite drygt en månad är jag tillbaka i halmstaden.. & någon månad senare är jag på väg till australien med anna. sjukt, sjukt hur underbart kul det känns!


aaaah, nu ska jag plugga. later sweetipies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91