in lovelovelove

sitter & pluggar, försöker få in lite information om diverse epoker där den engelska litteraturen slagit stort. rätt intressant, men eftersom man vet att det är inför en trist tenta man pluggar blir det genast mycket jobbigare. försöker associera författare från perioderna till personer idag så det blir lättare att komma ihåg. just nu jobbar jag på edmund spenser & personen jag automatiskt associerar till då blir självklart spencer i the hills. ingen höjdarliknelse, men komma ihåg kommer jag nog göra. haha.. spencer i the hills, vilket skämt!

& kär är jag också. kär som fan faktiskt. fjärilarna har tagit sej upp till huvudet & jag får ständiga "rysningar" in a good way. kan kanske vara en anledning till att jag inte riktigt kan fokusera? äsch. det är härligt & underbart &

gud så värt det är, så sjukt värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91