kända bloggar är lika me trist

god morgon! har precis skrapat ur det sista ur min skål med fil & flingor & väntar nu på att maten skall smälta så jag kan dra me anton ut & springa. vet inte alls hur jag ligger till på joggfronten, men det kommer säkert gå bra. kom & tänka på en grej när jag gick in på ett par "storbloggar" idag. fy fan vad tråkiga de är. haha. no offense, men den enda anledningen till att jag klickar in på typ kenza.. & stinalee är på grund av ren vana tror jag. ska försöka sluta. blondinbellas blogg är egentligen den enda vettiga.. & så bloggkommentatorernas. jag tycker bättre om mindre & mer personliga bloggar. min söta linn & hennes blogg, emma, joanna & så den bästa träningsbloggen såklart.

nej, dags att gå igenom mailen & svara på alla förfrågningar om events hit & dit. ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad gullig du är som namnger min blogg! Jag äääälskar din!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91