never growing tired of this endlessness

sitter & lyssnar på melody gardot. åh, vad bra hon är. tänker på när linn & jag satt sista fredagen i min lägenhet & pratade & pratade. längtar så till jag får träffa alla mina vänner i halmstad igen. som tur är, är camilla hemma i alingsås nästa vecka så då ska vi ses & veckan därpå kommer förhoppningsvis camilla & joanna me linn upp till göteborg för en heldag me mys, fika & lite shopping [windowshopping for me]. den veckan får jag eventuellt träffa louise också & den tanken gör mej så glad. alldeles för längesen!

åååh, solen skiner igen. underbart! carolina & jag simmade 50 längder idag så nu är jag laddad för en helg med massa god mat, vin & choklad! ska spela fotbollsmatch i morgon & på kvällen spelar ju sverige & det får man inte missa. neeej.. dags att ladda för en promenad i skogen.

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91