simma lugnt

eller inte. anna & jag körde ett jäkla pass i simhallen idag & gud vad härligt det vaaar! vi har beslutat oss för att simma varje måndag framöver & jag tänker simma ännu oftare då jag äntligen köpt mej ett klippkort! yes, nu är träningen igång.. bäst man börjar i tid så man hinner komma i form till australia beach 2o1o. :) simningen tänker jag varva med löpning & promenader & sedan lite funktionell styrka med hjälp av egen kroppsvikt & gummiband. gud vad bra jag mår av att träna! älskar älskar älskar deeeet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Komma i form? Du som har anorexi behöver väl bara äta?

2009-10-06 @ 16:17:48
Postat av: emelie

jag har verkligen inte anorexi. du blandar kanske ihop det med att jag tidigare haft ätstörningar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91