swimming

efter sextio längder i simbassängen & en härlig kväll med lingongrova, varm choklad & criminal minds känner jag mej otroligt nöjd. i morgon blir inte sämre. fredagen inleds med morgon-sim & fortsätter sedan med att planera in lite massage-timmar. därefter kommer liselotte hit för en härlig skogpromenad & en kopp thé eller två. resterande timmar av dagen får ni veta i morgon. jag har verkligen kommit in i en skriv-period nu. tycker det är riktigt kul att dela med mej av mitt goa liv till er. nu är det dags att sova. eller.. jag kanske tar & ser på csi trots allt. :)



sov sött alla godingar!


Kommentarer
Postat av: Chris

Hey Emelie!

Even though I can't read your blog I come check it out anyways. I like your photos and it's sweet that you post lots. Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91