148

kul med så många besök idag!

vad tyckte ni om utgången i bachelorette? jag tyckte egentligen att jeremy skulle vart kvar till finalen, men det är ju inte jag som ska tycka, haha. hur som helst tycker jag jesses tal till deanna innan han friade var hur fint & rörande som helst. sen är ju jag världens känsligaste när det gäller sånt där me kärlek & så. tusan vad fint det är.. kärlek. de såg så otroligt lyckliga ut dessutom. sen att jag inte riktigt förstår mej på såna där program.. hur man kan vara me, är en annan sak. från en final, till den andra. so you think you can dance. min favorit är jeanine, jag bokstavligt talat älskar hur hon utstrålar sådan fantastisk livsglädje på något sätt. likadant där, känslosam som tusan & tycker dansnumrerna är helt underbara! åh, nu börjar det igen!!


mm, jag äter S, salt&surt tillsammans såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91