JA, utan 50 kilo på vågen!

jag var behörig & därmed blev jag idag antagen till engelska-kursen vid göteborgs universitet. det här gör mej så otroligt lycklig då kursen verkar hur bra som helst & sedan mitt intresse för litteratur faktiskt växt efter bara tre föreläsningar. tänk att jag, Emelie Karlsson, kunde bli intresserad av böcker på ett sådant här sätt. tänk att jag idag när jag vandrade omkring på biblioteket längtade efter att få ta med mej böckerna hem & dyka ner i dem. tänk att jag idag insåg att jag visst vill ha böckers närvaro i mitt framtida hus. åh. tänk så glad jag är över att jag är antagen. åh, vilket lättnad. nu behöver jag inte längre skriva nog eller kanske. nu får jag äran att uppleva fler föreläsnigar & äran att bli ännu rikare på kunskap. 

tänk att jag tycker att livet är så fantastiskt fint utan att väga 50 kilo. tänk vilken bedrift. det är en stor känsla, en vacker sådan & den gör mej så lycklig. den ger mej fjärilar i hela kroppen. det är nog den som får mej att känna mej kär. åh, gud så glad jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91