om att älska höst

gud vilken underbar dag! skolan var lite småseg, men en av mina klara favorit-förläsare gjorde det hela mycket bättre.. & så vännerna såklart. vacker dag hur som helst; solens strålar mot trädens färger i alla möjliga nyanser är ju helt otroliga. jösses, jag höll på att svimma när jag gick hem från stationen av naturens skönhet. dessutom lyssnar jag på en sjukt spännande bok också. åh, varför har jag inte lyssnat mer på ljudbok, det lär jag göra framöver!

nu ska jag åka & handla lite matmat inför kvällens middag jag ska laga. senare kommer anna hit.. hon skall agera frisör för mej & jag massör för henne. sedan ska vi titta på idol & bada bastu också.

har jag nämnt att jag älskar hösten!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91