då & nu


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, jag skulle bara vilja lämna lite konstruktiv kritik - om det nu inte är så att det är detta du siktar efter med dina bilder:

Jag tycker de är alldeles för skarpa. Det är precis som att du har överanvänt Levels och Saturation i Photoshop. De har alldels för skarpa kontraster. Men är det detta du vill uppnå med dina bilder? Jag hade önskat att du drog ner lite på detta och gjorde dem mjukare. Tror att de hade kunnat bli ännu mer toppen då! De ser liksom onaturliga ut just nu. Och angående din brors bild av äpplen på en sten: mkt bra tagen bild, förutom motivet som ser onaturligt ut. Man ser inget äppleträd runtomkring utan de ligger helt tafatt på en sten. Själva stunden ser tillgjord ut. Jag hoppas inte att ni tar illa upp - jag vill bara ge tips på hur era bilder kan bli ännu bättre!

2009-09-24 @ 22:59:38
Postat av: emelie

jag gillar kontrasterna, men tack så hemskt mycket för tipsen & tar absolut inte illa upp av konstruktiv kritik!

Postat av: Anonym

Hej hej har du varit göteborgs lucia?

2009-09-25 @ 08:18:14
Postat av: emelie

yees.. jag har vart göteborgs lucia!

2009-09-25 @ 15:59:40
URL: http://laady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91