september

åh, i morgon vid den här tiden är tentan klar. tänk att man alltid ska längta så till det. haha. hoppas det blir en sån där tenta man känner att man bara kan skriva skriva skriva.. peronligen ska jag nog inte förvänta mej för mycket eftersom så inte brukar vara fallet (allt som jag läst & fokuserat på brukar INTE komma) & eftersom jag inte kan koncentrera mej. det finns någonting som är on my mind hela tiden & jag varken kan eller VILL släppa det!

det är vackert väder i herrljunga idag igen. har inte september varit en helt perfekt höstmånad egentligen? massa massa sol, härliga regnskurar, skarpa, friska vindar & ialla fall för min del, massa mys, skog & levande ljus.. i dont think i could ask for more!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91