stockholm i morgon!

ikväll har vi ätit pannkakor med keso & lingonsylt.. så gott!

precis som jag skrev tidigare så ska jag i morgon till stockholm.. men först blir det föreläsning i göteborg följt av tågresa & eventuell promenad i skogen. åååh.. jag tycker det ska bli så otroligt kul att åka bort en sväng i helgen & särskilt med sådana godingar jag ska iväg med.. samtidigt önskar jag att jag inte var så uppbokad som jag är. ibland känner man för att ha mer tid än man har, särskilt till vissa saker.. eller vissa personer. men nu är det som det är & det är jag också glad för! :)

hur mår ni då? jag måste faktiskt få säga att trots att jag tror ni är hur fantastiska som helst, så är ni riktigt dåliga på att kommentera! meeen, som sagt. kommentarer hör väl kanske bara hemma hos bloggare & bloggerskor som har flera hundra tusen läsare per vecka. i den kategorin ligger ju inte riktigt min lilla blogg. ännu. ännu skall tilläggas. fan, jag vill tjäna pengar, leva loppan & glida runt på VMA med hjälp av bloggen. det hade vart riktigt fint det.. men iofs.. vem vill inte det? & den som får äran.. har såklart förtjänat det!

Kommentarer
Postat av: emma

SV; Nej, dom kommer ifrån pixgallery.se, en ny sida som vi bloggare kan använda när vi behöver bilder! :) Hur mår du?

Postat av: emma

Emelie! Jag brukar kommentera, men jag vet oxå att du kikar in på min blogg utan ett minsta litet avtryck... :) Jag ska kommentera så fort jag läser! PROMISE! :-D

2009-09-11 @ 12:11:16
URL: http://queenemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91