the time has come; rökare!

no no no.. sluta! släng genast bort cigaretten du håller i.. ditt barn sitter ju för faan bredvid! åååh.. jag blev så irriterad igår när jag var påväg till centralen & passerade en mor & en far, som satt me sitt lilla barn emellan dem.. & de rökte! ÅH! jag blir så irriterad & ännu mer irriterad över att jag inte kan med att gå fram & säga ifrån! det borde vara förbjudet, om något! rök inte framför era barn. rök inte med dem i närheten.. detta skulle resultera i att folk inte kunde röka någonstans knappt.. vilket vore perfekt! fan, vad trött jag är på cigaretter. & JA, sluta sälj dem i matbutiker, vad fan ska de där att göra? 

sluta rök, nu!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tönt!

2009-09-13 @ 16:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91