vad är egentligen vackrare?

vad är egentligen vackrare än att göra det man verkligen vill. än att få vakna upp & känna hur man gör allt man kan för att få ett så fint liv som möjligt. vad är finare? vad är härligare än känslan av att vara lycklig, att känna fötterna stå stadigt mot asfalten, eller mot gräset vi springer på. vilken känsla är godare än den känsla som säger att skulle alla göra som jag vore världen kanske en ganska tråkig & enformig värld, men ack så vacker. åh, jag gillar det. jag gillar hur jag igår kände ovisshet inför framtiden. hur det kändes som en mur fanns mellan mej & verkligheten & hur jag sa, du kommer aldrig kunna stoppa mej, aldrig. & så gick jag. rakt in i väggen & precis som så många gånger förr rasade den, inför mej. & så är det. så är det när man tror på sej själv. när man tror på sin förmåga att lyckas, vad andra än säger, vad de än tycker. så är det när man tror att ingenting är omöjligt & när man vågar tro att vad som än händer kommer där alltid någonting gott ut ur det. det är verkligen så, tänk på det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91