älskar utflykter.

åh, nu när jag gick igenom lite bilder från förra hösten blev jag otroligt sugen på någon mysig utflykt. älskar att packa en korg med gott & en filt & så åka någonstans mysigt & bara vara. ibland stannar jag upp & tänker på hur underbart det är att kunna njuta av livet som jag gör nu. till skillnad från då. då när jag hindrades av ätstörningen.. då fanns en utflykt med massa god mat i mina tankar, men aldrig någonting som skulle ske. möjligtvis en utflykt dit jag kunde gå snabbt för att förbränna så mycket kalorier som möjligt.. göra massa armhävningar, sit-ups, benböj.. bla bla bla bla.. utan att någon såg mej. allt vad jag gjorde skulle inkludera träning, ingen mat. aldrig mat. blä för mat. det var då. inte nu. tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91