fredag igen!

god morgon!

sitter & tittar på nyhetsmorgon & dricker en kopp te. vilket väder det är idag, riktig höst.. dimmigt & kallt.. mysigt. dagens alla tankar i mitt huvud tillägnar jag min kusin med familj. tänk vilka vändningar livet kan ta. i morgon blir det iaf bröllop & jag ska sjunga. vilken ära det är att få sjunga för två personer som älskar varandra så mycket.. & två personer som jag dessutom tycker om hur mycket som helst. ska bli så kul! önskar jag hade satsat lite mer på musiken än jag gjort. iofs är det väl inte försent, men på något sätt finns en spärr med tanke på att i rpincip alla som lyckas numera är så mycket yngre. fast egentligen är det väl inte en stor stjärna jag vill bli (eller jo, visst kanske) & det finns ju möjlighet att göra musikaliska under trots att man är 25 år gammal (ung).

uh, är så hungrig, men har ont i halsen när jag sväljer.
men äta bör man, annars dör man.
& vill man vara fin får man lida pin. lite ont i halsen, äsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91