när man tröttnat.

åh, vad trött jag är på att skriva. skriva uppsats. läsa. till våren får det nog bli jobb för min del. komma på vad jag vill göra. på riktigt. utan några yttre tankar. bara mina egna. bestämma själv. helt själv. är så trött på att känna mig vilsen. tror det är därför jag är så oerhört orkeslös. orkar ingenting numera. känns liksom som musten gått ur. aah.. jag vill ha jul, nyår & sen vår. ljus ljus vår med blommor som blommar & fåglar som kvittrar. vill kunna gå ut & jogga i ljuset klockan åtta & ta långa promenader tidigare mornar. ja, visst jag ve. det kan jag nu med, men det är inte riktigt lika lätt att kliva ur sängen klockan sex när det är bäcksvart som när det är ljust.
nej, dags att plocka ordning lite här hemma. äta någonting. snart är det träning som gäller. känner mig alldeles säkert piggare efter den. träning ger sådan härlig energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91