personligt brev

check!
nu ska jag bara skicka in ansökan till det där jobbet. de där jobben. vi får se vad som händer i vår. har iaf reservplaner. såklart. kom in på idrott&hälsa i borås & i jönköping så får jag inget jobb ska jag kolla upp hur dessa utbildningar verkar för mitt eventuella läraryrke. hur som helst.. de fick visst in massa vårnytt på h&m igår som jag spanade in. åååh, säger jag. nu längtar jag till vår! men jag får inte handla så mycket är bestämt. i januari ska jag ha en shoppingfri månad är det tänkt.. detta betyder att jag inte skall handla några kläder över huvud taget. har blivit lite mycket det senaste & behöver använda det jag har!
men dessa plagg vet jag inte om jag kan motstå.. !

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag kunde inte motstå den blå blusen på sista bilden så den klickade ja hem i förmiddags!sååå underbar!gott nytt år söta du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91