jag är himlakär

åh så mysigt det var i morse när jag vaknade upp bredvid andreas & senare gick ut i den säkert decimeterdjupa nysnö som kommit under natten. om jag skulle få välja hade det absolut varit ett ögonblick att pausa & få insupa ett bra tag framöver. tur vi har massa fina stunder framför oss. i helgen blir det exempelvis spa i sunne & det ska bli så gott! vi bestämde oss för att skippa sälen & den trettiosex gradiga kylan som komma skall där uppe & förhoppningsvis kommer anton & linnea ner en sväng till herrljunga nästa helg så vi kan säga hej innan anna & jag åker. åh, det är inte många dagar kvar nu. hur ska jag hinna träffa alla underbaringar innan? jösses, tiden bara springer iväg & jag förstår fortfarande inte att det snart bär av.

åh! idag är jag bara så himla kär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91