magiskt

det är inte alltför ofta jag tycker att ordet magiskt passar in, men nu gör det det: avatar! en av de absolut bästa filmer jag sett & absolut en av de vackraste! fy tusan så fin den var. jag rös igenom i princip hela filmen & jag ville aldrig att den skulle ta slut. om du inte sett den så gör det!! vill så himla gärna se den i 3D men det hinner jag dessvärre inte innan jag åker. snyft! å andra sidan är ag otroligt glad att jag fick se den över huvud taget!!

efter bion åkte vi upp till en vän till andreas & tog med oss gooo thaimat & på hemvägen svängde vi förbi andreas söta syster & hennes sambo & deras härliga hund&katter. så mysigt att jag hann träffa dem innan jag åker.. gud vad overkligt det känns att det är så kort tid kvar. idag måste jag börja packa & det verkar som om jag får tänka om kring mitt lilla göteborgsbesök. typiskt.. men, som tur är kommer jag ju tillbaka i sommar & då blir det ett stort partaj tillsammans med alla vänner.. det kan jag lovaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91