hemlangtan

hej godingar! idag ar det onsdag & jag har vart tillsammans med min underbara andreas i fem manader!! onskar sa att jag var hemma idag sa vi kunde vakna tillsammans, ge varandra en puss & ata frukost ihop.. saknar honom nagot otroligt!

vadret ar lite mulet har i sydney idag & tanken var att anna & jag skulle gatt en lang promenad ut till manly idag, men nu far det nog bli farjan istallet! dar ska vi umgas med min sota van kara & det kan nog bli nagot glas vin eller tva innan det bar av hemat lisa for kvallen eftersom vi i morgon ska aka till blue mountains! hoppas hoppas att vadret tillater & att det blir en mycket fin dag med harliga vyer & perfekt for lite fotografering.. har sa mycekt kort jag vill visa.. aaah.. maste hitta ett stalle dar jag kan ladda upp bilder!

vi hors snart igen, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91