allison.. eller.. sami?

god kväll mina vänner! kom precis hem efter en liten tur tillsammans med syster till blombacka utanför skara där vi hälsade på andreas på jobbet. august blir så härligt lycklig när han får syn på andreas maskin ute i skogen & det är så himla mysigt att se! jag med såklart! :)
nu sitter jag & längtar till klockan slår sju så biggest kan börja. det är verkligen ett av mina favoritprogram.. älskar biggest loser usa & funderar nästan på att bli sådär stor, åka över till staterna & söka det där förbaskat grymma programmet. skämt åsido.. tror hellre jag sitter framför burken & tittar! däremot skulle jag gärna leda ett sånt där program.. som allison gör.. eller "sami".. days of our lives.. kanske därför jag inte kan låta bli att titta på days på förmiddagarna.. för det påminner mej om biggest.. så skulle det mycket väl kunna vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91