checking out

nu ska jag snart åka iväg till plugget. föreläsning & presentation av studier vi gjort under veckan. längtar alltid till den här dagen är över.. funderar mycket. på viktiga saker.. men även oviktiga. ett exempel på något oviktigt är vad jag ska göra med mitt förbaskade hår. göra mer brunt, eller blondera lite slingor? får se hur det blir. typiskt att anna inte bor här längre, på tal om hår. haha. saknar henne så mycket. snart ses vi igen, längtar!
nej, bäst att plugga på presentationen. ska försöka göra det rätt spontant ändå, blir alltid bäst så. jag vet ju trots allt vad min studie handlat om. som tur är. haha, ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till idag söta du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91