det finaste som finns!

solen skiner! har vart ute & busat med august & gud vad härligt det var.. friskt som tusan & jag blir så sugen på att ta ett långt löppass & komma in & frysa, ta en varm dusch & sätta sej nöjd i soffan & mysa med en kopp varm choklad & apelsin! synd bara att det är SÅ jäkla halt. funderar, hur som helst, på att gå ner & träna en liten stund på gymmet. eller om jag väntar en liten stund & sedan går ut & springer alternativt promenerar med august.. lite längre. får inte överaktivera honom bara.. han är ju fortfarande valp! på tal om hundar.. många människor har mycket åsikter om hur man ska uppfostra sin hund.. ibland kan det vara riktigt irriterande! gör inte så! gör så! gör så! så!! åååh.. låt en annan få en egen uppfattning hur hon eller han uppfostrar sin hund. tror hundägaren (i de flesta fall) vet bäst vad som får sin egen vovve att må bra. på august ser man hur tydligt som helst när han är som lyckligast.. när han får vara ute & busa & springa.. antingen med oss eller med andra hundar.. & när han ligger & myser mellan andreas & mej. han mår inte bra när vi tjafsar.. då ser man hur hela hans uttryck förändras.. han blir orolig & nervös.. så då slutar vi tjafsa (oftast, haha).. hur bra som helst! nu ligger august bredvid mej i soffan.. han är så ljuvlig. kan verkligen sitta & titta på honom i timmar. min lilla bebis.. han är det finaste som finns!

Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

Fin blogg du har!



Btw så ska jag bara säga att nu kommer jag ut med mitt andra julklappstips för både tjejer och killar som jag tycker att man ska satsa på i år! Ta en titt och kolla om du hittar något intressant!

http://linahammarstrom.blogg.se/2010/november/mina-parfymer-julklappstips.html#comment



Ha en bra dag! :-)

2010-11-25 @ 12:33:31
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: joanna

Sååå sant. Taggtråd hatade när vi bråkade och kom och la sig emellan oss varje gång typ.. det går ju inte direkt att fortsätta vara arg då heller :) saknar dig underbaraste finaste emme!

2010-11-25 @ 18:55:16
URL: http://joannagullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91